joi, 11 decembrie 2014

Duel Victor Ponta-Rareș Bogdan. Se reia o altă bătălie celebră: Ion Iliescu-Sorin Roșca Stănescu



Duel Victor Ponta-Rareș Bogdan. Se reia o altă bătălie celebră: Ion Iliescu-Sorin Roșca Stănescu
Premierul Victor Ponta a acuzat marți un „scenariu” în cazul informaţiilor despre vacanţa sa în Dubai, pe care le respinge. El a susținut că „de când domnul Turcescu s-a deconspirat, a rămas doar domnul Rareş Bogdan, ofiţer acoperit”. La această acuzație, jurnalistul Rareş Bogdan i-a răspuns premierului pe aceeaşi rețea de socializare care i-a adus înfrângerea în alegerile prezidențiale lui Victor Ponta. „Toate minciunile, poveştile pe care le-aţi văzut, stăteaţi aseară să pândiţi avioane private, care urmau să vină din lună, din note de plată, despre ceva. (...) Toţi cei care mă cunosc, de 40 de ani, ştiu că nu beau whisky. Poate alţi preşedinţi, nu eu.” El a susținut că „de când domnul Turcescu s-a deconspirat, a rămas doar domnul Rareş Bogdan ofiţer acoperit”. „Vreau să vă lămuresc un lucru. După un an foarte greu, m-am dus câteva zile în concediu, pe banii mei, nu ai Guvernului”, a declarat Ponta. Redăm cele mai interesante pasaje din cele două postări ale lui Rareş Bogdan pe Facebook, ca reacţie la acuzaţiile premierului că jurnalistul Realitatea TV ar fi ofiţer acoperit.
Rareş Bogdan reacţionează vehement
„Am devenit ţinta directă a lui Victor Ponta. Aşa răspunde premierul României la comentariile şi dezvăluirile mele şi ale românilor din Diaspora, vizvi de prezenţa lui în Dubai. La cât sunt eu de vorbăreţ şi «descoperit», cine să mă ia pe mine să joc un rol sub acoperire?
Domnul Ponta consideră probabil că cele 3 milioane de români din afara graniţelor sunt toţi ofiţeri acoperiţi, pentru că pozele primite de mine pe reţeaua de socializare Facebook sunt de la doi români.
În clubul Cavalli, de unde am primit şi nota de plată, fotografia este trimisă de Amon Mircea, un sibian. El a postat pe internet şi povestea întregii nopţi a domnului Ponta. Colegul meu Lucian Mândruţă a discutat cu Amon Mircea până aseară târziu. Omul era îngrijorat că va fi dat afară, din fericire a scăpat. Managerii clubului au fost mai inteligenţi decât premierul României şi şi-au dat seama că omul nu a făcut nimic ilegal - a postat o notă de plată şi a vorbit despre vizita premierului României, un VIP, acolo, la acel club.
Domnul Ponta, pentru a ieşi din această ecuaţie, încearcă să arunce cu noroi. Să fie lucrurile clare: dacă aş fi fost ofiţer de informaţii, aş fi fost cât se poate de mândru de această chestiune, dar lucrăm într-o structură de informaţii, nu în presă. Mergeam în SRI, la SIE, la 0962, la alte structuri. Atâta vreme cât lucrez în presă sunt jurnalist, asta nu înţelege domnul Ponta. De cariera mea nu s-au ocupat cei de la SIE.
Nu a trebuit să vină George Maior să mă ajute să devin premier, nu a trebuit să vină ofiţerii de legătură de la Paris ca să mă transfome dintr-un procuror slab sau prost, cum a fost domnul Ponta, într-un politician, nu a trebuit să mă ducă nimeni de mână la domnul Adrian Năstase în birou să mă facă şef al Corpului de control. La mine lucrurile sunt foarte simple. Eu sunt jurnalist, am o carieră de 12 ani în jurnalism şi rămân jurnalist.
Astfel de lucruri îl descalifică pe domnul Ponta. El ar fi trebuit să spună lucruri mult mai simple: de ce nu au putut vota românii din Diaspora, şi să nu dea explicaţii puerile. Trebuia să ne explice de ce a minţit că merge cu familia pentru a se odihni - şi am apreciat acest lucru - şi în realitate dănţuia în două dintre cele mai exclusiviste şi scumpe cluburi din Abu Dhabi şi Dubai. De ce ne-a explicat că va merge alături de familie pentru a se retrage, dar dânsul era lângă Sebastian Ghiţă şi lângă o brunetă focoasă.
Dacă domnul Ponta doreşte să mă facă să vorbesc, credeţi-mă că îl ajut mai mult decât Traian Băsescu sau Ludovic Orban să îi fie ruşine să iasă pe stradă.”
Premierul clandestin al României îmi aminteşte de un banc cu două dudui: «Cum se spune corect, Iran sau Irak?» «La ce?». Cu scuzele pentru doamnele în chestiune, însă domnul Ponta nu are nici o scuză! Nu pot să-mi imaginez că a ajuns cineva în fruntea Guvernului având coeficientul de inteligenţă al unui storcător de fructe.
Înţeleg frustrările sale, am fost tentat o perioadă să-i dau credit văzând în el un semnal ca generaţia tânără de politicieni are o şansă. Din păcate, aceste şmecherii de grădiniţă nu mai păcălesc pe nimeni şi, din nefericire, îmi arată că depresia de care aveam senzaţia că este atins, omenească, după un asemenea insucces, nu este reală. Omul e doar speriat că ar putea pierde totul şi caută vinovaţi oriunde în afară de propria oglindă.
Speram să aud din gura domniei sale, după ce a afirmat că o perioadă, pesediştii trebuie să tacă, că se căieşte, că regretă că i-a tratat pe români ca pe nişte parameci, ca pe nişte amibe. Însă e doar dornic de sânge şi se comporta sub demnitatea unui om politic de anvergura pe care o pretinde. Acest om îmi provoacă o milă nesfârşită şi sper că Dumnezeu să-i dea gândul cel bun! Căinţa nu este niciodată tardivă.
După 25 de ani de democraţie originală, dacă tragem linie, rezultatul dă cu virgulă. Nebuloasele din conştiinţa premierului României sunt atât de adânci încât mă cutremur. Iar lipsa de respect faţă de o ţară întreagă, faţă de 5 milioane de alegători care i-au acordat încrederea, este o crimă. După două săptămâni de erori de strategie care i-au fost fatale, în momentul când militanţii săi plângeau din cauza pierderii alegerilor, premierul României s-a hlizit în ţările calde, dând impresia că nu-l interesează nimic.
Şi nu a găsit altceva mai bun de făcut decât să se vadă spionat peste tot. Spionat de peste 3 milioane de români din Diaspora, «agenţi acoperiţi» după mintea acoperită de nebuloasă a domnului Victor Viorel Ponta, acesta nu înţelege că a fost a doua răzbunare a Diasporei pe care domnia sa a sfidat-o şi a umilit-o pe 2 şi 16 noiembrie cu bună ştiinţă. L-am bănuit că are dublă personalitate în momentul când a votat una ca premier, şi alta ca deputat, în chestiunea Roşia Montana.
Dar m-am înşelat. Omul este doar lipsit de caracter şi complet fără busolă în viaţă. Un biet păcălici. Drum bun, domnule Ponta! Mergi cu Dumnezeu!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu